Din indkøbskurv er tom.

OBS: Vi holder lukket fra mandag d. 4/12 kl. 15.30

til og med onsdag d. 6/12.

Tel. Butik: 602 47 301 / Salg: 601 69 501

Handelsbetingelser

Sikkerhed

Til alle betalingstransaktioner med betalingskort bruger Bornholms Thehandel et sikkert betalingssystem. Kunden vil blive afkrævet kortnummer og udløbsdato ved betaling med kreditkort. Der skal ikke afgives pinkode i forbindelse med køb på Internettet.

PCI-certificeret betalingsløsning

Bornholms Thehandel benytter QuickPay som betalingsgateway. Betaling med kreditkort via QuickPay sker via en Nets godkendt og PCI-certificeret betalingsløsning. QuickPay betalingsløsningen benytter SSL-kryptering i kommunikationen med Nets (tidligere PBS). Ligeledes benyttes SSL-kryptering i kommunikationen mellem kunderne og serveren, hvor QuickPay er placeret. Dette betyder, at alle oplysninger, der sendes over internet, er krypteret med et sikkerheds-certifikat. Dette gør, at det ikke er muligt for uvedkommende at opsnappe informationer om kundernes kreditkort.

SSL-kryptering i al kommunikation

SSL står for Secure Socket Layer og er en sikkerhedsprotokol. SSL sikrer, at data krypteres i kommunikationen mellem kunder, forretning og andre parter i handlen. Det betyder, at uvedkommende ikke kan opsnappe kortnummer under transaktionen. SSL funktionen ligger i browseren. Denne aktiveres automatisk, når der handles. Der skal derfor ikke installeres ekstra software for at kunne handle vha. SSL.

Betaling med kreditkort via QuickPay sker gennem vores indløsningsaftale hos Euro Line, som ligeledes anvender en PCI- og DSS certificeret betalingsløsning. Standarden hedder Payment Card Industry (PCI) Data Security Standard (DSS), der er udarbejdet af de internationale kortnetværk Visa og MasterCard.

Formålet med PCI DSS er at højne sikkerheden og dermed minimere risikoen for tyveri af kortdata bl.a. gennem indtrængen i systemer. Derfor er alle parter, som anvender de internationale betalingssystemer, omfattet af sikkerhedsstandarden PCI DSS, dvs. virksomheder, servicebureauer, forhandlere, softwareleverandører, knudepunkter, PSP’er og andre aktører, som håndterer, lagrer eller transporterer kortinformationer.

3D Secure

3DSecure er en standard for sikker betaling med MasterCard og Visa-kort i forbindelse med
e-handel. 3DSecure fungerer således, at kunden ved betaling blot angiver sit kortnummer som sædvanlig. Via krypteret kommunikation kontrolleres nummeret af kortvirksomheden via en særlig sikkerhedsserver. Kunden identificerer sig med et kodeord, banken verificerer, og sælgeren får OK til, at købet kan gennemføres. Udenlandske kortholdere skal anvende 3DSecure ved betaling med Visa, Mastercard og Diners Club mv.
 

Forsendelsesomkostninger


Forsendelser i Danmark – gælder ikke Grønland og Færøerne.

  • 40,00 kr. ved enkeltbestillinger pr. leveringsadresse optil 500 kr.
  • Enkeltbestillinger pr. leveringsadresse på mere end 500 kr. er fragtfrit.

 

Forsendelser til Udlandet -  Grønland og Færøerne

  • ·         sker efter Post Danmarks laveste takster til den pågældende destination.
 

Levering


Danmark

 2-3 hverdage fra modtagelse af bestillingen uden omdeling til privaltadresser med omdeling til erhvervsadresser.

Færøerne

3-5 hverdage til modtager + toldbehandlingstid.

Grønland  

4-8 hverdage til modtager + toldbehandlingstid.

Europa

5-6 hverdage.

Øvrige udland

7-9 hverdage til landet.

Ved bestillinger med bankindbetaling vil ordren blive afsendt, når beløbet er indgået på kontoen.

 

Levering sker med Post Danmark til nærmeste posthus (uden omdeling)

Ved højtider skal der påregnes længere leveringstid. Bestil derfor i god tid!

 

Vi sender gerne bestillingen til kundens hjemadresse, sommerhusadresse, arbejde eller en anden adresse, som bestillingen ønskes tilsendt. Ønskes bestillingen sendt til anden adresse end til fakturaadressen vælges anden leveringsadresse i forbindelse med afgivelse af bestillingen. Bestillingen leveres til nærmeste posthus ved angivelse af privatadresse og med omdeling ved angivelse af erhvervsadresse.

Hvis leveringstidspunktet er afgørende, anbefales det, at kontakte Bornholms Thehandel på telefon 56 94 00 64 eller sende en besked om ønsket leveringsdato noteret ordrenummer til bornholmsthehandel@frigioni.com

Er et produkt ikke på lager, kan det forudbestilles og vi kontakter kunden, så snart produktet igen er på lager eller med oplysning om forventet leveringstid. Forespørgsler i øvrigt på produkter, herunder særlige blandinger af the, kan sendes til e-mail bornholmsthehandel@frigioni.com

 

Priser og betaling

Alle produktpriser er inklusive 25 % moms og angivet i DKK. Hvis kunden vælger at betale med Dankort eller kreditkort, hæves beløbet først på kundens konto, når varen er afsendt fra vores lager. Alle priser er dagspriser, og opdateres løbende.


Bornholms Thehandel accepterer følgende betalingskort:

  • Dankort
  • eDankort
  • VISA/Dankort
  • VISA
  • Mastercard
  • Mastercard debet
  • VISA Electron
  • Maestro
 

Ordrebekræftelse

Når bestillingen er gennemført, afsendes automatisk en ordrebekræftelse til den angivne e-mail adresse. I ordrebekræftelsen angives, hvilke produkter kunden har købt og det samlede beløb inklusiv moms. Ordrebekræftelsen indeholder blandt andet et ordrenummer, kundens navn og adresse, betalingsmåde, leveringsadresse, en oversigt over de bestilte varer og kontaktdetaljer for Bornholms Thehandel. Ordrebekræftelse og faktura er samme dokument. Vi anbefaler, at ordrebekræftelsen gemmes.

Ved online bestilling:

Kunden bærer ansvaret for, at de indtastede adresseoplysninger mv. er korrekte.

 

Forbehold for prisfejl, tastefejl, udsolgte varer mv.

Der tages forbehold for eventuelle tastefejl, prisfejl, prisændringer, udgåede og udsolgte varer samt
leveringsfejl fra Post Danmark. I disse tilfælde forbeholder Bornholms Thehandel sig ret til helt eller delvis at annullere aftalen, eller udskyde leveringen.


Annullering af ordre

Kunden kan annullere en ordre ved at tage kontakt samme dag som bestillingen er afgivet til Bornholms Thehandel pr. e-mail: bornholmsthehandel@frigioni.com eller ved henvendelse på telefon 56 94 00 64. Ønske om annullering skal være modtaget samme dag som afgivelse af ordren inden kl. 14.00. Er ordren modtaget efter kl. 14.00, kan ordren annulleres frem til den efterfølgende dag indtil kl. 14.00.

 

Fortrydelsesret

Kortholder har 14 dages fortrydelsesret, fra varens modtagelse på alle varer, som ikke er fødevarer. Vi refunderer ikke fragtudgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering af en vare skal den være ubrugt og i original emballage. Der må ikke skrives eller påklæbes labels eller andet direkte på den originale emballage. Endvidere skal varen tilbagesendes fragtfrit og uden omkostninger for Bornholms Thehandel. Vi beder kunden om at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Returvaren sendes til Bornholms Thehandel, Torvet 24, 3720 Aakirkeby.

Hvis kunden fortryder sit køb og returnerer det købte, vil Bornholms Thehandel efter at have modtaget varen retur tilbagekreditere købsbeløbet.

Har kunden spørgsmål vedr. ovenstående kan henvendelse ske til webshoppen på bornholmsthehandel@frigioni.com eller på telefon 56 94 00 64.            

 

Reklamationsret 
Bornholms Thehandel yder reklamationsret i henhold til købeloven og den til enhver tid gældende lovgivning,

Ved reklamation skal varen returneres til Bornholms Thehandel på adressen Torvet 24, 3720 Aakirkeby. Førend varen returneres anbefales det at kontakte Bornholms Thehandel. Nogle problemer kan løses uden at varen returneres. Det er derfor altid en god idé at kontakte Bornholms Thehandel inden. Husk at have relevante oplysninger klar på varen som navn og referencenummer samt en beskrivelse af manglen samt en kopi af købsfaktura. 

Ved spørgsmål til webordren, kan henvendelse ske til bornholmsthehandel@frigioni.com eller på telefonnummer: 56 94 00 64 (mandag-fredag i tidsrummet kl. 9-15)

Oplysning om klagemuligheder i h.h.t. direktiv fra EU-Kommissionen: en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu.odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse - bornholmsthehandel@frigioni.com.

 

Ordrebekræftelse og faktura
Ordrebekræftelse og faktura er samme dokument, og vil blive sendt til den af kunden angivne e-mail adresse, umiddelbart efter at købet er gennemført.

Behandling af personoplysninger
Behandling af personoplysninger (navn, adresse, e-mail og telefonnummer - som er nødvendige for at kunne gennemføre et køb) foretages i overensstemmelse med persondataloven. I forbindelse med aftaleindgåelse behandles personoplysninger til brug for gennemførelse af handelstransaktionen. Herudover foretager vi ingen behandling af personoplysninger, herunder til markedsføringsformål, uden kundens samtykke. Vi videregiver ikke personoplysninger til andre, medmindre det udtrykkeligt kræves af lovgivningen. Bornholms Thehandel anvender cookies, som anvendes til bl.a. at lagre kundens brugernavn, yde kunden en god service samt til at vedligeholde og forbedre hjemmesiden. Disse data behandles strengt fortroligt og videregives aldrig til 3 part.  

Hvis kunden ikke ønsker at tillade disse cookies, kan kunden ændre indstillingen i sin browser.

Kontakt til Bornholms Thehandel
Kontakt os på e-mail på bornholmsthehandel@frigioni,com eller på telefon 56 94 00 64 mandag-fredag i tidsrummet kl. 9-15.

 

God fornøjelse!

 

Bornholms Thehandel

Torvet 24

3720 Aakirkeby

Telefon +45 56 94 00 64

CVR 29706298